Dla Biznes.u
COACHING & MENTORING W KRYZYSIE ORGANIZACJI
Pomagam Organizacjom i wspieram Pracowników w skutecznym wychodzeniu z sytuacji konfliktowych i kryzysów.
Pracuję indywidualnie oraz grupowo, prowadzę szkolenia i warsztaty.
OBSZARY MOJEJ SPECJALIZACJI:
- emocje w stresie i ich wpływ na efektywność pracownika
- zarządzanie emocjami i własną energią
- odporność psychiczna a wypalenie zawodowe
- psychologia konfliktu interesów, wartości oraz relacji w organizacji i sposoby na skuteczne rozwiązywanie konfliktów
- samoocena pracownika a efektywność na stanowisku pracy
- samoocena pracownika a zyski finansowe firmy

METODY, którymi pracuję to m.in. psychoedukacja, prowokatywność, praca z przestrzenią-Clean Space, kwestionariusze, pytania sięgające sedna, świadomy oddech, wizualizacja, praca z obrazem i kartami Inspired.
Każdy warsztat jest szyty na miarę potrzeb danej Organizacji. Zawsze indywidualnie i elastycznie dopasowuję metody pracy w zależności od tego, z czym konkretnie mierzy się klient.
W swojej pracy łączę wiedzę oraz doświadczenia w zakresie coachingu w ujęciu holistycznym, coachingu kryzysowego i metod prowokatywnych, których uczyłam się od samej Noni Hofner, z doświadczeniami z dziesięcioletniej współpracy z zespołem biegłych psychologów sądowych w zakresie spraw rozwodowych, opiekuńczych i mediacji. Nieustannie rozwijam się w obszarze neuronauki i wiedzy o mózgu, która mnie niezwykle pasjonuje. Wszystko to przekłada się na pogłębione rozumienie potrzeb moich Klientów, efektywną pracę i adekwatne wsparcie, dające mierzalne i konkretne rezultaty, podnoszące jakość życia moich Klientów oraz finansów wspieranych przeze mnie Organizacji.
Metody, które stosuję pozwalają wspieranym przeze mnie osobom na:
- odzyskanie pełnego dostępu do kory przedczołowej mózgu i pełni swoich zasobów
- odzyskanie wysokiego poziomu energii mentalnej, niezbędnej, by efektywnie funkcjonować
i pracować na najwyższym poziomie własnych możliwości - zwiększanie własnej skuteczności i efektywności w wybranych obszarach
- powiększanie zasobów
- wykorzystanie doświadczeń kryzysowych we własnym rozwoju
Prawdziwy i efektywny rozwój najczęściej wiąże się z kryzysem. Dlaczego? Ponieważ wymaga zdobycia nowych umiejętności, doświadczeń, wiedzy, zasobów, strategii radzenia sobie z daną sytuacją czy problemem. Do tego wszystkiego, u pracownika, najczęściej zachodzą przemiany na poziomie tożsamości, co ma bezpośredni wpływ także na jego funkcjonowanie i wydajność w organizacji.
Dlatego właśnie połączenie coachingu kryzysowego (na początku procesu wspierania klienta) z klasycznym coachingiem (gdy klient odzyskał już dostęp do swoich zasobów), które z powodzeniem stosuję, daje świetne rezultaty w epoce szybkich przemian i pojawiających się z nimi problemów w organizacji.
W celu umówienia się na spotkanie, proszę o kontakt telefoniczny
+48 532 205 637 lub wypełnienie formularza: